Eтапи на популяризиране на SEO уебсайтове
Eтапи на популяризиране на SEO уебсайтове. Всеки, който се е замислял за оптимизация за сайтове и търсачки, се е чудил откъде да започне? Каква работа се извършва по проекта, за да го включи в ТОП-10? Нека разгледаме по -подробно етапите на популяризиране на SEO уебсайтове, което ще Ви позволи да постигнете желания резултат.
Използвайки получените данни, специалист по SEO проверява за ограничения в класирането, проблеми с индексирането, наличието на геореференция, анализира външни фактори, определя видимостта на сайта и провежда цялостен анализ на техническото състояние на сайта.
Етап 1 на SEO – предварителен одит на обекта.
Дори предварителният одит е невъзможен без достъп до данни от статистически системи и панели за уеб администратори, така че първата стъпка е да се осигури достъп до аналитични системи
Етап 2 на SEO – анализ на теми и конкуренти.
SEO специалист започва с анализ на стоки и услуги, оценява общото състояние на проекта, изгражда стратегия за промоция, която се основава на:
Анализ на видимостта на ресурс в търсачките;
Анализ на конкурентите – който дава представа за набора от търговски фактори, работещи в дадена тема, необходимата функционалност на сайтовете, как са организирани структурата и навигацията;
Анализ на профила на връзката;
Идентифициране на основните искания за повишаване.
Етап 3 на SEO – формирането на семантичното ядро
Един от най -важните етапи на SEO промоцията е формирането на семантично ядро - това е списък с ключови фрази, чрез които купувачите ще дойдат на вашия сайт.
Ефективността на цялата промоция в търсачките ще зависи от това колко компетентно ще бъде избрано семантичното ядро.
Ключовите думи трябва да покриват цялото търсене в темата на популяризирания сайт.
Всички събрани искания трябва да съответстват на темата на популяризирания сайт.
При събирането е необходимо да се вземе предвид конкурентоспособността на заявките. Това ще ви помогне да постигнете бърз ефект при ниски и средни конкурентни заявки.
Ключовите думи трябва да имат търговски или информационен маркер, за да се разбере стратегията за популяризиране.
Етап 4 на SEO – групиране на заявки
След събирането на семантичното ядро започва етапът на групиране и разпределение на заявките по целеви страници.
На този етап ключовете се обединяват в клъстери (групи), които могат да бъдат повишени до ТОП на една страница.
Има два вида групиране на ключови думи твърди и меки, които се основават на анализ на резултатите от търсенето чрез списък с заявки и намиране на съвпадащи URL адреси в тях.
Мек – Този метод се използва за групиране на заявки в големи бели документи. Групата се формира, когато 2 или повече URL адреси се пресичат в резултатите от търсенето за заявки за маркиране.
Твърд – този метод има висока точност на групиране и се използва за търговски заявки. Групата се формира, когато 3 или повече URL адреси се пресичат в резултатите от търсенето за всички заявки.
Колкото по -голям е броят на пресичанията, по които са групирани ключовите думи, толкова по -висока е точността, но по -малко заявки в клъстера.
Групирането на заявки може да се извърши както ръчно, например, ако има няколко ключови думи, така и автоматично с помощта на специални услуги.