Eтапи на популяризиране на SEO уебсайтове – част 1

Eтапи на популяризиране на SEO уебсайтове

Eтапи на популяризиране на SEO уебсайтове. Всеки, който се е замислял за оптимизация за сайтове и търсачки, се е чудил откъде да започне? Каква работа се извършва по проекта, за да го включи в ТОП-10? Нека разгледаме по -подробно етапите на популяризиране на SEO уебсайтове, което ще Ви позволи да постигнете желания резултат.

Използвайки получените данни, специалист по SEO проверява за ограничения в класирането, проблеми с индексирането, наличието на геореференция, анализира външни фактори, определя видимостта на сайта и провежда цялостен анализ на техническото състояние на сайта.

Етап 1 на SEO – предварителен одит на обекта.

Дори предварителният одит е невъзможен без достъп до данни от статистически системи и панели за уеб администратори, така че първата стъпка е да се осигури достъп до аналитични системи

Етап 2 на SEO – анализ на теми и конкуренти.

SEO специалист започва с анализ на стоки и услуги, оценява общото състояние на проекта, изгражда стратегия за промоция, която се основава на:

Анализ на видимостта на ресурс в търсачките;

Анализ на конкурентите – който дава представа за набора от търговски фактори, работещи в дадена тема, необходимата функционалност на сайтовете, как са организирани структурата и навигацията;

Анализ на профила на връзката;

Идентифициране на основните искания за повишаване.

Етап 3 на SEO – формирането на семантичното ядро

Един от най -важните етапи на SEO промоцията е формирането на семантично ядро ​​- това е списък с ключови фрази, чрез които купувачите ще дойдат на вашия сайт.

Ефективността на цялата промоция в търсачките ще зависи от това колко компетентно ще бъде избрано семантичното ядро.

Ключовите думи трябва да покриват цялото търсене в темата на популяризирания сайт.

Всички събрани искания трябва да съответстват на темата на популяризирания сайт.

При събирането е необходимо да се вземе предвид конкурентоспособността на заявките. Това ще ви помогне да постигнете бърз ефект при ниски и средни конкурентни заявки.

Ключовите думи трябва да имат търговски или информационен маркер, за да се разбере стратегията за популяризиране.

Етап 4 на SEO – групиране на заявки

След събирането на семантичното ядро ​​започва етапът на групиране и разпределение на заявките по целеви страници.

На този етап ключовете се обединяват в клъстери (групи), които могат да бъдат повишени до ТОП на една страница.

Има два вида групиране на ключови думи твърди и меки, които се основават на анализ на резултатите от търсенето чрез списък с заявки и намиране на съвпадащи URL адреси в тях.

Мек – Този метод се използва за групиране на заявки в големи бели документи. Групата се формира, когато 2 или повече URL адреси се пресичат в резултатите от търсенето за заявки за маркиране.

Твърд – този метод има висока точност на групиране и се използва за търговски заявки. Групата се формира, когато 3 или повече URL адреси се пресичат в резултатите от търсенето за всички заявки.

Колкото по -голям е броят на пресичанията, по които са групирани ключовите думи, толкова по -висока е точността, но по -малко заявки в клъстера.

Групирането на заявки може да се извърши както ръчно, например, ако има няколко ключови думи, така и автоматично с помощта на специални услуги.