Менталната аритметика в помощ на детето ви
Менталната аритметика в помощ на детето ви. Ще ви покажем няколко лесни и забавни идеи за по лесно обучение на вашето дете, чрез ментална аритметика. Ето няколко идеи как можете да им помогнете:
1. Флашкарти
Не подценявайте необходимостта от повторение! Удивително е колко пъти детето трябва да повтори таблиците с умножения и числата, преди да бъдат научени.
Флашкартите са полезен ресурс, който да използвате , когато детето ви расте. Има много комплекти с различни флашкарти, които може да използвате или другият начин е сами да си ги изработите. Флашкартите са чудесен начин да се забавлявате, докато учите. Опитайте да ги вземете със себе си, когато сте навън – като отделяте 5 минути тук и там. Това ще бъде забавно и може да направите всичко различно.
Използвайте флаш картите за всичко. За по-големите деца може да се радват да видят колко правилни отговора могат да дадат за определено време. Умножението и делението на по -големите нечетните числа са блестящи начини за разширяване на менталните аритметични умения на вашето дете.
2. Пъзели
Много пъзели изискват познаване на числови модели. Пъзели като судоку, числови кръстословици, математически лабиринти и гатанки с числа те са отлични начини за учене.
3. Логическо мислене
Да дадете на детето си предизвикателства, които развиват тяхната логика и разсъждения, е перфектна практика. Помолете ги да намалят наполовина, удвоят или утроят задачата или да закръглят нагоре или надолу цената на артикулите в супермаркета и да дадат приблизителна обща сума. Можете да ги помолите да изчислят колко вода да добавят към определена бутилка, за да се напълни , колко джобни ще са необходими, за да спести за нещо или колко ще бъдат общите разходи през деня.
4. Игри и приложения за умствена аритметика
Има много страхотни игри и приложения, които правят умствената аритметика по-забавна за децата.
5. Може да добавите и играта с обикновени карти.
Игрите с карти помагат да се затвърдят математическите стратегии, научени в училище, по забавен и неформален начин. Те позволяват на децата да се учат от опита, да развиват „математически плавност“ и да подобряват паметта и увереността.