За ефективно корпоративно видеозаснемане. Някои от най-популярните корпоративни видеоклипове включват препоръки, видеоклипове за обучение на служители и видеоклипове за обяснения.
Всеки от тях има своя собствена цел в рамките на по-голяма видео маркетингова стратегия за компанията. Нека анализираме всеки тип и подчертаем убедителен пример, който определя стандарта, който да следвате.
За ефективно корпоративно видеозаснемане
Видео препоръка е видео актив, който представя съществуващ клиент или клиент, който споделя своя опит с вашия продукт и компания. Този тип видеоклипове се използват от търговците като съдържание в края на фунията, за да подтикнат колебливите купувачи към реализация.
Видео препоръките са ефективни, защото са осезаема, ценна форма на социално доказателство. Колебливите потенциални клиенти, които се интересуват от вашия продукт, но не са сигурни дали са готови да купят, може да намерят утеха да чуят колко ценен е вашият продукт от някой от техните колеги. Това ще повлияе положително на възприятието, което имат за вашата компания.
Ето защо видеопрепоръките обикновено се споделят в социалните медии, изпращат се директно на потенциални клиенти с голямо докосване и често се показват на уебсайта на компанията. Повече от 66% от потенциалните клиенти казаха, че е по-вероятно да направят покупка след гледане на видео препоръка.
Видеоклипове за обучение на служители
Видеоклиповете за обучение на служителите са ефективен начин за обучение на вашата работна сила. Вместо да харчите пари за семинари и скъпи обучителни сесии, можете да запишете вашите сесии за включване и да ги предоставите на новите си служители в малки, увлекателни видеоклипове за обучение. Служителите също искат този вид видео обучение. Всъщност повече от 75% от служителите предпочитат видеото пред текста, когато става въпрос за усвояване на информация и обучение.
TD Bank създаде видеоклип за обучение на служители, за да представи своята кампания за самоидентификация CountMeIn. TD канеше служителите да споделят как виждат себе си, за да оформят своите стратегии за ангажиране на служителите и да изпълнят своите регулаторни изисквания. Този видеоклип сподели тяхната цел за кампанията CountMeIn по прост начин, който е лесен за разбиране. Служителите, които може да са били отегчени от стандартна среща за представяне на тази кампания, може да са били ангажирани от краткото, интересно видео.
Видеоклипове с инструкции
Ако имате сложен продукт, видеоклипът с инструкции е задължителен актив за вашата компания. Видеоклиповете с инструкции превеждат клиента през конкретен процес. Това може да варира от сложен процес на настройка до просто конкретна функция или случай на употреба.
HomeBrite от Feit Electric създаде видеоклип с инструкции, за да покаже на своите клиенти точните стъпки, които трябва да предприемат, за да интегрират своя продукт в ежедневието си. Видеоклиповете с инструкции могат да спестят пари на вашата компания в дългосрочен план. Колкото повече насоки и отговори можете да предоставите на вашата клиентска база, това ще намали тяхното разочарование от вашия продукт.
По този начин вашата възвръщаемост или процент на отлив ще намалее и вашите агенти за обслужване на клиенти ще бъдат освободени от често задавани въпроси, които могат да бъдат разгледани в това видео.