Анатомията на резултатите от търсенето

Анатомията на резултатите от търсенето

Анатомията на резултатите от търсенето. SERP се състоят от платени резултати от търсене и „органични“ резултати от търсене. Там където органичните резултати не допринасят за приходите на Google. Вместо това Google предоставя органични резултати въз основа на оценката си за уместността и качеството на сайта. В зависимост от типа на заявката за търсене. Google също така ще включва различни елементи в SERP, като карти, изображения или видеоклипове.

Обемът на рекламите в SERP зависи от това какво са търсили потребителите. Ако потърсите например думата „обувки“, вероятно ще откриете, че значителен брой от най-добрите резултати са реклами. Всъщност вероятно ще трябва да превъртите надолу страницата, за да намерите първия органичен резултат. Заявка като тази обикновено генерира толкова много реклами, защото има голяма вероятност търсещият да търси обувки онлайн, а има много компании за обувки, готови да платят за функция в резултатите от AdWords за тази заявка.

Atlanta Falcons

От друга страна, ако търсите нещо като „Atlanta Falcons“, вашите резултати ще бъдат различни. Тъй като това търсене е свързано предимно с професионалния отбор по американски футбол с това име, най-добрите резултати са свързани с това.

Но това все още е по-малко ясна заявка. Ще намерите новини, графика на знанията и тяхната начална страница. Тези 3 вида резултати в горната част показват, че Google не знае точното намерение на вашето търсене, но предоставя бързи пътища да научите за екипа, да прочетете последните новини или да отидете на уебсайта им. Тъй като изглежда, че зад заявката няма намерение за покупка, рекламодателите не желаят да наддават за ключовата дума, така че няма резултати от AdWords.

Ролята на SEO

Целта на SEO е да повиши вашето класиране в органичните резултати от търсенето. Има различни практики за оптимизиране на AdWords, пазаруване и местни резултати. Въпреки че може да изглежда, че толкова много конкуриращи се елементи, заемащи недвижими имоти в SERP, тласкат органичните обяви надолу, SEO все още може да бъде много мощно, доходоносно усилие.

Като се има предвид, че Google обработва милиарди заявки за търсене дневно, резултатите от органичното търсене са много голяма част от много голям пай. И въпреки че са необходими някои предварителни и текущи инвестиции, за да се осигури и поддържа органично класиране, всяко щракване, което изпраща трафик към вашия уебсайт, е напълно безплатно.